حضور شرکت‌‌هاي تعاوني در نمايشگاه‌ها راهکار صحيح بازاريابي است

«فرهاد شايگان» در گفت‌وگو با ميراث‌آريا (chtn) افزود: «حضور اين شرکت در نمايشگاه‌هاي صنايع‌دستي به نمايندگي از صنعتگران زنجاني مزاياي بسياري براي آن‌ها دارد.»

او با اشاره به اين‌که هلدينگ صنايع‌دستي زنجان امسال در بازاريابي محصولات ارزشمند صنعتگران بسيار موفق عمل کرده است، ادامه داد: «اين شرکت در سال 90 در نمايشگاه‌هاي ايلام، تهران، آذربايجان غربي و خوزستان شرکت کرده است.»

مديرعامل اين شرکت با تأکيد بر اين که سياست اداره‌کل ميراث‌فرهنگي زنجان حضور تمام هنرمندان در نمايشگاه‌هاست، اظهار داشت: «هر هنرمند براي شرکت در نمايشگاه يک هفته از توليد محصولات باز مي‌ماند و در نهايت تنها توليدات يک رشته از صنايع‌دستي را مي‌تواند به نمايش بگذارد.»

او افزود: «اين شرکت خردادماه امسال 70درصد از اقلام صنايع‌دستي زنجان را در قالب يک غرفه عرضه کرد که با استقبال خريداران مواجه شد.»

به گفته شايگان حضور مستمر هنرمندان در نمايشگاه‌ها اين قشر از جامعه را به سمت فروش سوق مي‌دهد و به‌تدريج آن‌ها را از خلق آثار باکيفيت دور مي‌کند.

او يادآور شد: «با عرضه صنايع‌دستي از طريق اين شرکت محصولات با قيمت و کيفيت مناسب در اختيار خريداران قرار مي‌گيرد و توليدکنندگان ديگر دغدغه فروش صنايع‌دستي را نخواهند داشت.»

112/

انتهای پیام/

کد خبر 139008099